Integració de totes les parts implicades en el procés d'aprovació Integració directa de, per exemple, el consell de personal, la igualtat, etc., en el procés de publicació dels textos dels anuncis d'ocupació
Els valors de l'experiència real de la competència respecte als continguts, les borses de treball i les freqüències, etc., proporcionen informació per als propis anuncis
Accés a més de 1.000 borses de treball, entre les quals es troben proveïdors premium, proveïdors especialitzats i borses de treball gratuïtes
Representació automatitzada de les descripcions amb les següents possibilitats: mapa, plantilla de quadres, cerca d'àrea, millors treballs, etc.
Aplicació detallada de les especificacions de disseny de l'empresa en totes les plantilles de les ofertes d'ocupació
Publicació automàtica de les ofertes d'ocupació en la data desitjada i desactivació en expirar el termini
Diferenciació entre els anuncis d'ocupació en intranet i els anuncis "públics"
Els números de referència generats automàticament o introduïts manualment poden emmagatzemar-se per a cada anunci
Configuració de drets granulars (llegir, editar, esborrar) tant a nivell de rol com d'usuari individual
El formulari de sol·licitud online pot ajuntar-se individualment d'acord amb els requisits respectius, inclosos les dades obligatòries i les opcions de càrrega
Suport en la recopilació de dades estructurades requerides per Google, permetent les indicacions per part de Google
Transferència automàtica de totes les sol·licituds entrants per correu electrònic, online i en dins el sistema, així com l'assignació directa a l'anunci corresponent
Anàlisi totalment automatitzada de les referències existents, inclosa la presentació comprensible dels resultats de l'anàlisi
Borsa de candidats transparent que inclou múltiples opcions de filtrat per a trobar immediatament els candidats adequats
Les qualificacions poden sol·licitar-se fàcilment mitjançant un recordatori per correu electrònic als qualificadors corresponents.
Arxiu dels documents del sol·licitant (per exemple, els presentats posteriorment) per correu electrònic directament dins l’expedient del sol·licitant corresponent, la qual cosa estalvia recursos.
Il·lustra tots els processos específics de contractació a través de passos de procés lliurement definibles (per exemple, formació, executius, etc.)
Selecció i disposició de tota la informació de l'aplicació adaptable de manera flexible i independent a les necessitats respectives
Lectura automatitzada de la informació sobre el perfil i la carrera professional a partir dels CV existents
Arxiu de tota la comunicació per correu electrònic del sol·licitant a l'empresa i viceversa en el respectiu expedient del sol·licitant
Introducció i administració de qualsevol nombre de plantilles, inclòs el canvi d'estat automàtic després de l’enviament del missatge
Comparació selectiva de les sol·licituds en funció del perfil de requisits i una identificació més ràpida de les sol·licituds qualificades
Els comentaris dels departaments/comitès es proporcionen de manera transparent en el sistema sobre la base d'una avaluació individual
Identificació automàtica dels elements que manquen en el CV i la seva corresponent visualització
Possibilitat de sol·licitar automàticament la presentació de les avaluacions dels sol·licitants a totes les parts implicades en el procés, tant per correu electrònic com per SMS
Identificació i visualització de duplicats, inclosa la ponderació
Comprovació de tots els candidats introduïts en el sistema sobre la base de les llistes actualitzades diàriament de la UE i els EUA
Personalització individual de la interfície d'usuari en termes de color i contingut (barres de navegació/menús, etc.), així com definició de vistes per a tots els grups d'usuaris necessaris.
Cerca de tots els arxius (incloses les imatges) i documents emmagatzemats en el sistema mitjançant paraules clau.
Evitem i compensem les emissions de CO² causades pels nostres servidors per a promoure activament la protecció del medi ambient.
Possibilitat d'integrar i generar avaluacions d'intel·ligència de negoci altament professionals a través d'una interfície, per exemple, amb Qlik
Determinació de les xifres d'accés, així com de les taxes de rebot de treballs individuals o de tots els treballs en un període de temps lliurement definible
Control i optimització de l'èxit de les borses de treball de pagament, així com dels mitjans impresos, mitjançant un seguiment automàtic
Determinació de la satisfacció dels candidats respecte al procés de contractació mitjançant una enquesta posterior (escrita) online.
Les opcions d'avaluació individual per a les sol·licituds, les entrevistes, etc., poden assignar-se
Revisió del millor moment de publicació i de les borses de treball més sol·licitades, així com la possibilitat de veure els anuncis de la competència.
Certificació segons la norma ISO/IEC 27001 I ISO 9001 com un dels pocs proveïdors de programari a Alemanya
Tots els requisits d'actuació del Reglament General de Protecció de Dades poden complir-se i implementar-se en el programari de forma normalitzada
Tots els servidors són propietat de BITE GmbH sense excepció i a més estan tots situats a Alemanya en diferents estats federals
L'emmagatzematge de dades, les còpies de seguretat i el manteniment dels mateixos són duts a terme exclusivament per BITE GmbH
La seguretat és la màxima prioritat: centres de dades d'alta seguretat amb certificació ISO/IEC 27001 a Augsburg i Nuremberg
Inici de sessió mitjançant SSO a través de Active Directory, LDAP i proveïdors comuns de OAuth 2
Les entrevistes de treball poden realitzar-se fàcilment per videoconferència utilitzant una càmera web i un micròfon
No hi ha límits en la grandària o el format dels arxius, i també es comprova el malware.
Reducció del temps de resposta mitjançant el trànsit automatitzat de correu electrònic, per exemple, el justificant de recepció automàtic
Possibilitat d'interrompre el procés de sol·licitud per a continuar amb totes les entrades realitzades fins al moment en un moment posterior
Tant la pàgina d'inici com els anuncis d'ocupació i el formulari de sol·licitud online estan subjectes a un disseny adaptable per a dispositius mòbils
Rebi per correu electrònic informació actualitzada sobre les ofertes d'ocupació adequades
Importació de núvols en el formulari de sol·licitud online A més de la càrrega habitual, també es poden transferir arxius i documents al formulari de sol·licitud online mitjançant la importació al núvol.