Característiques

El gestor de Candidatures BITE, un software innovador basat en la web de Business IT Engineers, ajuda les empreses durant tot el procès de contractació.

Banner

Gestió de llocs de treball

Gestió de llocs de treball

Gestió de llocs de treball

Integració de totes les parts implicades en el procés d'aprovació Integració directa de, per exemple, el consell de personal, la igualtat, etc., en el procés de publicació dels textos dels anuncis d'ocupació

Dades de cerca mitjançant la competència

Els valors de l'experiència real de la competència respecte als continguts, les borses de treball i les freqüències, etc., proporcionen informació per als propis anuncis

Publicació en més de 1000 portals d'ocupació

Accés a més de 1.000 borses de treball, entre les quals es troben proveïdors premium, proveïdors especialitzats i borses de treball gratuïtes

Trajectòria professional moderna en la pàgina d'inici

Representació automatitzada de les descripcions amb les següents possibilitats: mapa, plantilla de quadres, cerca d'àrea, millors treballs, etc.

Plantilles d'estil i disseny per a anuncis d'ocupació

Aplicació detallada de les especificacions de disseny de l'empresa en totes les plantilles de les ofertes d'ocupació

Acotament terminis de sol·licitud

Publicació automàtica de les ofertes d'ocupació en la data desitjada i desactivació en expirar el termini

Anuncis d'ocupació interns i externs

Diferenciació entre els anuncis d'ocupació en intranet i els anuncis "públics"

Número d'identificació individual per als anuncis d'ocupació

Els números de referència generats automàticament o introduïts manualment poden emmagatzemar-se per a cada anunci

Definició individual d'accés

Configuració de drets granulars (llegir, editar, esborrar) tant a nivell de rol com d'usuari individual

Formulari de sol·licitud online basat en les necessitats

El formulari de sol·licitud online pot ajuntar-se individualment d'acord amb els requisits respectius, inclosos les dades obligatòries i les opcions de càrrega

Suport de Google for Jobs

Suport en la recopilació de dades estructurades requerides per Google, permetent les indicacions per part de Google

Gestió de candidats

Gestió de candidats

Comunicació

Sol·licituds per correu electrònic, online i en paper

Transferència automàtica de totes les sol·licituds entrants per correu electrònic, online i en dins el sistema, així com l'assignació directa a l'anunci corresponent

Anàlisi automàtica de referències de treball

Anàlisi totalment automatitzada de les referències existents, inclosa la presentació comprensible dels resultats de l'anàlisi

Borsa de candidats integrada

Borsa de candidats transparent que inclou múltiples opcions de filtrat per a trobar immediatament els candidats adequats

Recordatori de les qualificacions pendents

Les qualificacions poden sol·licitar-se fàcilment mitjançant un recordatori per correu electrònic als qualificadors corresponents.

Arxiu de documents per correu electrònic

Arxiu dels documents del sol·licitant (per exemple, els presentats posteriorment) per correu electrònic directament dins l’expedient del sol·licitant corresponent, la qual cosa estalvia recursos.

Processos de sol·licitud individuals

Il·lustra tots els processos específics de contractació a través de passos de procés lliurement definibles (per exemple, formació, executius, etc.)

Anàlisi

Fitxer de candidats personalitzable

Selecció i disposició de tota la informació de l'aplicació adaptable de manera flexible i independent a les necessitats respectives

Analitzador de CV per a la transferència automàtica de dades

Lectura automatitzada de la informació sobre el perfil i la carrera professional a partir dels CV existents

Comunicació per correu electrònic en l'expedient del sol·licitant

Arxiu de tota la comunicació per correu electrònic del sol·licitant a l'empresa i viceversa en el respectiu expedient del sol·licitant

Plantilles de correu electrònic i combinació de correspondència

Introducció i administració de qualsevol nombre de plantilles, inclòs el canvi d'estat automàtic després de l’enviament del missatge

Comparació transparent d'aplicacions

Comparació selectiva de les sol·licituds en funció del perfil de requisits i una identificació més ràpida de les sol·licituds qualificades

Organització

Integració dels departaments

Els comentaris dels departaments/comitès es proporcionen de manera transparent en el sistema sobre la base d'una avaluació individual

Elements que manquen en el CV

Identificació automàtica dels elements que manquen en el CV i la seva corresponent visualització

Sol·licituds d'avaluació

Possibilitat de sol·licitar automàticament la presentació de les avaluacions dels sol·licitants a totes les parts implicades en el procés, tant per correu electrònic com per SMS

Identificació de sol·licituds duplicades

Identificació i visualització de duplicats, inclosa la ponderació

Comprovació de la llista de sancions/comprovació antiterrorista

Comprovació de tots els candidats introduïts en el sistema sobre la base de les llistes actualitzades diàriament de la UE i els EUA

Usabilitat

Personalització de totes les interfícies d'usuari

Personalització de totes les interfícies d'usuari

Personalització individual de la interfície d'usuari en termes de color i contingut (barres de navegació/menús, etc.), així com definició de vistes per a tots els grups d'usuaris necessaris.

Cerca de text complet basada en paraules clau

Cerca de text complet basada en paraules clau

Cerca de tots els arxius (incloses les imatges) i documents emmagatzemats en el sistema mitjançant paraules clau.

Programari respectuós amb el clima

Programari respectuós amb el clima

Evitem i compensem les emissions de CO² causades pels nostres servidors per a promoure activament la protecció del medi ambient.

Prev

Drets d'accés flexibles

Col·laboració interdepartamental i interempresarial gràcies a l'accés paral·lel al sistema a tot el món.

Col·laboració interdisciplinària

Assignació de drets específics a nivell de rol o d'usuari individual, perquè els usuaris externs també puguin tenir accés a la informació.

Quadre de comandament de notícies transparent

Panell de control configurable individualment amb totes les novetats del sistema, així com informació sobre les actualitzacions del programari.

Historial de canvis

Transparència respecte als canvis realitzats en els registres dels sol·licitants, tant detalladament com a un nivell superior.

Configuració flexible de filtres i marcadors

Les necessitats individuals d'informació se satisfan mitjançant la configuració de filtres i marcadors en totes les vistes generals del sistema.

Termes de substitució per a les plantilles de combinació de correspondència i correu electrònic

Transferència automàtica de dades del sistema per a la substitució de termes a les plantilles de correu electrònic i combinació de correspondència.

Disponible en 30 idiomes

Garantir la comprensió internacional fent que el programari estigui disponible en 30 idiomes.

Accessibilitat fiable

A més de les funcions bàsiques com el zoom i l'alt contrast, nombroses funcions addicionals permeten una accessibilitat fiable per al sol·licitant

Notificacions

Notificació automàtica a les persones desitjades sobre els canvis en el procés de sol·licitud (per exemple, sol·licitud que es cancel·larà, resposta del departament disponible, etc.)

Next

Anàlisi i avaluacions
Anàlisi i avaluacions

Avaluacions automatitzades

Possibilitat d'integrar i generar avaluacions d'intel·ligència de negoci altament professionals a través d'una interfície, per exemple, amb Qlik

Estadístiques de visites i anomenades

Determinació de les xifres d'accés, així com de les taxes de rebot de treballs individuals o de tots els treballs en un període de temps lliurement definible

Anàlisi de l'èxit dels mitjans de comunicació impresos i online

Control i optimització de l'èxit de les borses de treball de pagament, així com dels mitjans impresos, mitjançant un seguiment automàtic

Enquesta de satisfacció

Determinació de la satisfacció dels candidats respecte al procés de contractació mitjançant una enquesta posterior (escrita) online.

Classificació fiable de les aplicacions

Les opcions d'avaluació individual per a les sol·licituds, les entrevistes, etc., poden assignar-se

Anàlisi de la competència

Revisió del millor moment de publicació i de les borses de treball més sol·licitades, així com la possibilitat de veure els anuncis de la competència.

Seguretat informàtica i de dades certificada

Certificació segons la norma ISO/IEC 27001 I ISO 9001 com un dels pocs proveïdors de programari a Alemanya

Compleix amb el Reglament General de Protecció de Dades

Tots els requisits d'actuació del Reglament General de Protecció de Dades poden complir-se i implementar-se en el programari de forma normalitzada

Protecció de dades gràcies als nostres propis servidors

Tots els servidors són propietat de BITE GmbH sense excepció i a més estan tots situats a Alemanya en diferents estats federals

Seguretat

La més estricta protecció d'accés

L'emmagatzematge de dades, les còpies de seguretat i el manteniment dels mateixos són duts a terme exclusivament per BITE GmbH

Moderns centres de dades d'alt rendiment

La seguretat és la màxima prioritat: centres de dades d'alta seguretat amb certificació ISO/IEC 27001 a Augsburg i Nuremberg

Inici de sessió únic

Inici de sessió mitjançant SSO a través de Active Directory, LDAP i proveïdors comuns de OAuth 2

Candidate Experience
Candidate Experience

Realització d'entrevistes per videotrucada

Les entrevistes de treball poden realitzar-se fàcilment per videoconferència utilitzant una càmera web i un micròfon

No hi ha límits d'arxius

No hi ha límits en la grandària o el format dels arxius, i també es comprova el malware.

Correus electrònics/confirmació de recepció automàtics

Reducció del temps de resposta mitjançant el trànsit automatitzat de correu electrònic, per exemple, el justificant de recepció automàtic

Parar el procés de sol·licitud

Possibilitat d'interrompre el procés de sol·licitud per a continuar amb totes les entrades realitzades fins al moment en un moment posterior

Disseny adaptable

Tant la pàgina d'inici com els anuncis d'ocupació i el formulari de sol·licitud online estan subjectes a un disseny adaptable per a dispositius mòbils

Últims llocs de treball a través de l'alerta d'ocupació

Rebi per correu electrònic informació actualitzada sobre les ofertes d'ocupació adequades

Transferència de dades de XING/ LinkedIN/ CV

Importació de núvols en el formulari de sol·licitud online A més de la càrrega habitual, també es poden transferir arxius i documents al formulari de sol·licitud online mitjançant la importació al núvol.